IESPAIDI
Dāvis Enģelis par Jāņa Rubika debijas albumu «Live in Salaspils»
Raitis Zapackis par Zandas Locenieces debijas albumu — tie nav gadalaiki, bet gan personiski sajūtu mirkļi
Edgara Cīruļa recenzija par Elīnas Silovas solo albumu «Rezonanse», kura kopējo žanru nav svarīgi definēt
Aleksandra Line par digitālām ērģelēm, ko pēc Lorensa Hamonda licences ražoja Latvijā
Deniss Paškevičs par albumu ar stāstiem par nepadošanos, draudzību, vienotību un personīgiem izaicinājumiem
Karīnas Laugales recenzija par pianista Madara Kalniņa jubilejas autorkoncertu
Vadims Dmitrijevs par Latvijā nebijušo notikumu — divu bigbendu kopkoncertu
ĀRZEMĒS
Aigas Leitholdes iespaidi no «XJazz» festivāla, kas šogad kāpj pāri robežām un “izlauž” džeza mūzikai jaunus ceļus
Evilenas Protektores stāsts par to, kā Latvijas armija spēlēja džezu Šveices jaunajā festivālā «MilJazz 2.0»
Aigas Leitholdes tikšanās ar igauņu mūziķiem Mai Leizs un Joel Remmel
SARUNAS
Latvijas džeza leģenda Ivars Galenieks par džezu šeit un tur un atgriešanos mājās
Una Stade par to, kā definēt «džezista attieksmi» un kļūt par «Smalls» karalieni
Artūrs Dimenšteins par interpretācijas mākslu fotogrāfijā un džezā
«Concertgebouw Jazz Orchestra» vadītājs Robs Horstings un baritona saksofonists Huans Martiness par neierastajām pieredzēm, sadarbību ar latviešiem un bigbenda mūzikas nākotni
Artis Gāga un Leonards Vīksne par izrādi, kas apvieno vizuālo mākslu, deju un mūziku