IESPAIDI
Ilmārs Šlāpins par Auziņa, Čudara un Arutjunjana albumu «The Maze»
Orests Silabriedis par Krista Saržanta labi nobriedušo debiju «Then and Now»
Artūrs Sebris par Kārļa Vanaga un LRBB identitātes meklējumiem jaunajā albumā
Ilmārs Priede par «Very Cool People» jaunā albuma esamību uz naža asmens starp blatu un liktenīgu melanholiju
Raitis Zapackis par Jolantas Gulbes-Paškevičas latviešu estrādes mūzikas dziedājumiem un Ievas Kerēvicas skatījumu uz tautasdziesmām
Ēriks Miezis par Miķeļa Dzenuškas džezu bez cenzūras
SARUNAS
Miks Strods par mūziku, kas nav par naudas vai akordu daudzumu, bet ir par kopienu, mīlestību un prieku
Krists Saržants un viņa stāsts par uzdrīkstēšanos, laika kapsulu mūzikā un debijas albumu «Then and Now»
Radošais introverts Kristaps Vanadziņš, kurš vienmēr pārsvītro un dara pa savam
Jānis Bērziņš par spēlēšanu vienatnē, kāpšanu pa savu klinti un mēģinājumiem neatrauties no stīgām
Ieva Kerēvica un Madars Kalniņš par ilgiem sadarbības gadiem un strupceļiem, un nepabeigtības sajūtām
ATMIŅAS
Olgas Pīrāgs fotogrāfiskie stāsti par Padomju laika muzicēšanu, džezu un dzīvi
Ansis Pavasaris par Latvijas Radio, Ivaru Mazuru, «Džeza klubu» un kriminālromāniem